Projektowanie logo. Agencja reklamowa pomoże

Agencja reklamowa Zielona Góra, projektowanie logo Poznań, banery Żagań – te i wiele innych haseł wpisują przedsiębiorcy, którzy potrzebują marketingowego wsparcia dla swojego biznesu. Warto w tym aspekcie zawierzyć profesjonalistom.

Agencja reklamowa w swojej ofercie ma bogaty katalog usług. Wielu przedsiębiorców na początku swojej drogi kieruje się do nich z prośbą o pomoc w projektowaniu logo. To bardzo ważny element wizerunkowy firmy stąd też decyzja o skorzystaniu z usług agencji reklamowych to strzał w dziesiątkę.

Projektowanie logo. Poznań, Warszawa, cały świat będzie je oglądać

Warto mieć świadomość, że logo jako identyfikator wizualny firmy będzie pokazywał się wszędzie tam, gdzie będziemy prezentować nasze produkty. Dlatego warto poświęcić temu elementowi nieco więcej czasu. Nawet jeśli skorzystamy z usług agencji reklamowej, to my jako właściciele marki musimy wskazać im kierunek.

O czym warto pamiętać przy projektowaniu logo?

Po pierwsze pamiętaj, że logo powinno być proste i łatwe do zapamiętania. Zwykle nie powinno zawierać zbyt dużej ilości kolorów (trzy wystarczą).  Dzięki prostocie logo stanie się także ponadczasowe. Powinno także oddawać charakter firmy.

Jakie by miało być? – warto się nad tych zastanowić

Przed przystąpieniem do procesu projektowania loga warto przyjrzeć się logom innych firm, by pokazać agencji reklamowej co nam się podoba. Jeśli w głowie kiełkuje nam pomysł, możemy spróbować przenieść go na papier.  Dzięki temu grafik łatwiej trafi w nasze oczekiwania. By trafniej sprecyzować swoje oczekiwania możemy także przyjrzeć się różnym rodzajom czcionek i podpowiedzieć projektantowi, które lepiej odzwierciedlają charakter firmy. Zastanówmy się również, jaki typ logo byłby dla nas odpowiedni i satysfakcjonujący. Czy to logotyp, czyli znak słowny, czy monogram (zawiera pierwsze litery, inicjały, akronim nazwy),  piktogram czy też np. emblemat. Powinniśmy także określić kolorystykę, która ma być identyfikowana z marką.

projektowanie logo Poznań

Do pracy zasiada grafik z agencji reklamowej

Zadaniem grafika z agencji reklamowej jest przeniesienie naszych wyobrażeń, odczuć i przeobrażenie ich w logo. Zwykle kient otrzymuje kilka propozycji logo, a często bywa, że po pierwszych próbach nanoszone są jeszcze dodatkowo poprawki zasugerowane przez klienta.

Udział właściciela w projektowaniu logo jest niezbędny, bo to on zna firmę i to on ma wyobrażenie o tym, jak chciałby by była postrzegana. A zadaniem agencji reklamowej jest stworzyć znak, który technicznie i estetycznie będzie dobry i jednocześnie należycie będzie symbolizował markę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.
You need to agree with the terms to proceed

Menu